Novi prudutti da SUPU | Connettore plug MC-RO/PO, bonu cumpagnu per a cunnessione di putenza servo drive

MC-RO/POconnettore pulg-in

Cum'è una parte impurtante di u sistema di cuntrollu, a serie servo hè stata largamente usata in diverse industrii per ottene alta qualità è alta precisione in a fabricazione di u produttu.Sicondu l'estimazione di l'istitutu di ricerca di u mercatu HIS Markit, per via di l'aumentu generale di u costu di u travagliu glubale, a tendenza di l'industria di fabricazione à l'automatizazione industriale hè evidenti, è a pupularità di i robots industriali prumove assai a dumanda di u mercatu di sistemi servo, è l'automazione industriale. a dimensione di u mercatu di u sistema servo glubale hè attesa di più di 20 miliardi USD in u 2022. In u futuru, cù l'ulteriore migliuramentu di l'automatizazione industriale è a più prumuzione di a fabricazione intelligente, u mercatu di u sistema servo vede una nova volta di crescita rapida.

I connettori plug-in di a serie MC-RO / PO sò appositamente pensati per i servo drive, cù una cunnessione affidabile, apparenza compatta, cablaggio efficiente, caratteristiche convenienti è flessibili per risponde à i requisiti più elevati è i bisogni di miniaturizazione di servo sistema, integrazione è prestazioni di altu costu.

ne 2.9 (1)

Allora chì hè cusì speciale nantu à a serie MC-RO/PO?Scuprimu !

Funzioni di u produttu

Cunnessione super stabile è affidabile

ne 2.9 (2) ne 2.9 (3)

ne 2.9 (4)

ne 2.9 (5) ne 2.9 (6)

Linea di prudutti:

ne 2.9 (7)

I connettori plug-in SUPU MC-RO/PO sò stati largamente usati in servo drives, cuntrollu di inverter è altri dispositi di cuntrollu industriale.


Postu tempu: Feb-09-2023