Connettori SUPU PCB a doppia strata, serie MC-DRT cù cunnessione di molla push-in

I prudutti di cunnessione SUPU PCB ponu esse divisi in duie categurie: blocchi terminali PCB è connectors.The PCB i metudi di cablaggio include cunnessione viti, cunnessione di primavera push-in, cunnessione clamp spring-cage è cunnessione crimping.

I connettori PCB compacti MC-DRT adoptanu a tecnulugia di cunnessione di primavera push-in.Stu metudu di cunnessione hè più veloce è più cunvene chì l'altri, chì risponde à i bisogni di l'industria per a miniaturizazione.Grazie à u disignu compactu di doppia strata è à diversi metudi di fissazione, i connettori MC-DRT sò adattati per una varietà di applicazioni cum'è multipusizioni è cunnessione à alta densità di dispositivi è moduli, è risolve u prublema di diversificazione di a dumanda di i clienti. i prudutti PCB plug-in cunvinziunali.

Disegnu compactu di risparmiu spaziu

U pitch di u produttu hè 3.5mm, chì pò avè più pali di cunnessione chì i prudutti plug-in cunvinziunali in a stessa dimensione.U disignu di doppia strata maximizeghja i pali di cunnessione in u stessu spaziu.MC-DRT pò esse usatu in numerosi applicazioni è in una larga gamma di industrii, grazie à u disignu di doppia strata è u numeru di pusizioni.

Cunnessione rapida

I clienti ponu cunnette direttamente i blocchi terminali cù un filu solidu unicu o un filu cù ferrule per compie i passi di cunnessione chì ponu risparmià tempu.È basta à appughjà u buttone quandu l'operatore vole caccià u filu.A capacità massima di cunnessione pò ghjunghje à 1,5 mm².

I metudi di serratura

I clienti ponu sceglie diverse metudi di inter-bloccatura, chì includenu chjusi cunvinziunali, chjusi à viti è chjusi à leva, secondu i bisogni di l'ambiente di l'applicazione di spine è socket. hè più adattatu per l'ambiente di vibrazione.In a scena di l'applicazione di a cunnessione multi-pusizioni, di solitu a forza d'inserzione è di rimozione trà u plug è u socket hè grande, i metudi di chjusi cù leva hè a megliu scelta per i nostri utilizatori.

Muntà

I prudutti di a serie MC-DRT sò dotati di socket orizontali è verticali, chì sò adattati per a saldatura d'onda è a saldatura di reflow.

SUPU, u mudellu di l'industria elettrica mundiale !


Tempu di post: Jul-17-2022