SUPU SELECTED |Connettore PCB plugable serie RJ, cunnessione affidabile, categurie cumplete.

U connettore PCB plugable di a serie SUPU RJ adopta a tecnulugia di cunnessione di primavera push-in, chì rende u travagliu di cablaggio simplice è efficiente;Questa serie di connettori furnisce diversi prudutti cù spazii standard di pin, poli è metudi di installazione per risponde à i bisogni di cunnessione di l'utilizatori per filu à filu è filu à scheda PCB.

I prudutti di a serie RJ anu passatu rigorosi testi meccanichi, elettrici è ambientali, è sò più adattati per a nova energia, u transitu ferroviariu, l'equipaggiu d'automatizazione è altre industrie.

10803 RJ

1. Basatu nantu à a tecnulugia di cunnessione push-in, a cunnessione di filu ùn hà micca bisognu di strumenti, chì risparmianu tempu è costu di cablaggio.

2. A causa di u limitu duale di u buttone è u stessu disignu di direzzione di u clip di l'agulla è u spaziu di l'agulla, hè alta toleranza è stabile è affidabile.

3. Built-in pusizioni pirtusu di prova, chì pò esse pruvati prestu è conveniently

4. Fornite vari spazii standard, pali, modi fissi è altri prudutti di specificazioni multi cù corrente di travagliu finu à 12A per risponde à e diverse esigenze di cablaggio.

5. I prudutti anu passatu a certificazione CE è UL

I connettori PCB plugable di a serie Supu RJ sò a vostra scelta conveniente!

Hè un metudu di cablaggio convenientu di novu sviluppatu nantu à a basa di u filatu di primavera originale.Pò esse inseritu direttamente cù fili duri o presse friddi.

Cumu aduprà: inserisce direttamente u filu in u foru di cablaggio per compie u filatu;Aduprate un cacciavite per appughjà i tasti per sguassà i fili.

Caratteristiche: longa vita di serviziu, bona resistenza à u scossa, cablaggio conveniente.

U disignu anti-overvoltage di e chjave pò impedisce in modu efficace u fallimentu di e chjave per via di overvoltage.

A bocca di pinza hè aperta longu a direzzione di pitch per riduce l'interferenza di l'errore di socket è rende a forza di tappi più stabile è affidabile.


Tempu di post: Jul-18-2022