SUPU SELECTED |Travaglia à l'inserimentu di cablaggio veloce, bloccu terminal push-in serie TPA

I blocchi terminali push-in di a serie SUPU TPA sò cù a funzione di cablaggio sicura è veloce è installazione flessibile, chì ponu risponde à i requisiti di assemblea persunalizata, risparmià assai tempu di cablaggio, è assicura una carica efficiente è flessibile è cuntrullà a distribuzione di corrente.

img (1)

Chì sò i vantaghji di a serie TPApush-interminalblocchi?L'ingegnere senior chì hà sviluppatu stu pruduttu hà rispostu per noi.

"Speremu chì i blocchi terminali di a serie TPApò micca solu assicurà a trasmissione di signali affidabile, ma ancu esse installatu in modu flexible in una varietà diambienti di travagliu, in modu chì l'utilizatori ponu compie u cablaggio facilmente è rapidamente ".

img (2) img (1)

Tecnulugia di cunnessione push-in

Tecnulugia di cunnessione push-in, stallazionecù ogni strumentu, è i fili ponu esse inseriti facilmente è rapidamente.

Fornite una cunnessione multiplapolus

Fornisce 4, 6, 12 è 18 pali di cablaggio è prudutti di culori diffirenti, cù o senza terminali d'ingressu, senza alcun jumper, è facilmente realiza una installazione sicura è intuitiva è disassemblamentu.

Disegnu modulare, assemblea liberay

Cumminazione libera, aghjustamentu flessibile è cuntrollu di a distribuzione di corrente, attraversu un jumper di dui poli di a serie TJA per ottene serie trà i moduli, per scuntrà l'installazione persunalizata di l'utilizatore, espansione.

Vmetudi di stallazione arious

Pò esse fissatu nantu à rail DIN standard di 35 mm è 15 mm cù pinza di rail è adattatore di rail, o pò esse fissatu direttamente cù noci è installatu in modu di pasta, rendendu l'installazione di u campu più flexible.

cablaggio parallelu o verticale, risparmià spaziu

Supporta u cablaggio parallelu o verticale nantu à u rail DIN, l'installazione in modu verticale pò salvà u 50% di u spaziu, è migliurà efficacemente a densità di cablaggio.

Hè adupratu in u transitu ferroviariu, l'energia nova, l'equipaggiu meccanicu, l'elevatori, i sistemi di putere è altri campi.


Tempu di Postu: Jul-01-2022